خدمات کانال سازی صنعتی

کیفیت

بهترین کیفیت

قیمت

مناسب‌ترین قیمت

شرکت اسپیرالی (تهویه نو آستیاک) با سال‌ها تجربه در کانال سازی صنعتی و اجرا پروژه‌های بزرگ کانال اسپیرال و اجرای پروژه‌هایی چون، شرکت ملی نفت، بانک تجارت، دیجیکالا، سازمان انرژی اتمی، سایپا، ایران خودرو، کرمان موتور، صبا باتری، زامیاد و… میزبان پروژه‌های کانال اسپیرال صنعتی شما خواهد بود. برای مشاوره رایگان، تماس بگیرید.

ویدیو معرفی خدمات کانال سازی صنعتی شرکت اسپیرالی

کانال سازی صنعتی

در طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های تهویه هوا، کانال سازی یکی از مراحل مهم محسوب می‌شود. به‌خصوص اگر سیستم تهویه هوای مورد نیاز شما برای محیطی صنعتی باشد، آن‌گاه اهمیت کانال سازی صنعتی بیش از پیش پدیدار می‌شود. در این مقاله قصد داریم توضیح دهیم کانال سازی صنعتی چیست، چرا اهمیت دارد، انواع آن کدام است، در طی چه مراحلی انجام شده و بهترین شرکت ساخت کانال‌های صنعتی در ایران کدام است. پس با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا همه این موضوعات را با هم بررسی کنیم.

کانال سازی صنعتی
کانال سازی صنعتی

نقش کانال سازی در تهویه هوا

از مراحل مهم طراحی و اجرای سیستم‌های تهویه هوا، مرحله کانال سازی است. در این مرحله لازم است برای محیط صنعتی یا مسکونی که مدنظر دارید، یک نقشه کامل کانال کشی طراحی کرده و بر اساس ویژگی‌های محیط و شرایط پروژه، جنس کانال، نوع کانال و دیگر موارد ضروری برای انجام کانال کشی را مشخص کرده و دست به کار شوید. اگر کانال کشی شما به درستی انجام نشود، بهترین سیستم تهویه هوا را هم که داشته باشید باز کار انتقال هوای گرم و سرد یا بردن هوای آلوده به بیرون محیط صنعتی را نمی‌توانید به‌خوبی انجام دهید. برای همین کانال کشی یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی و اجرای سیستم‌های تهویه صنعتی و خانگی محسوب می‌شود.

وظایف کانال هوا در سیستم های تهویه هوا

کانال‌های هوا که به شکل‌های مختلف و با متریال‌های متفاوتی ساخته می‌شوند وظایف بسیار زیادی در سیستم تهویه صنعتی و مسکونی برعهده دارند. در این جا نمی‌توانیم به همه این وظایف اشاره کنیم اما مهم‌ترین این وظایف شامل:

  • تامین هوای تازه: تهویه هوا از راه کانال‌ها انجام می‌شود. اگر شما در محیط منزل یا محیط صنعتی خود یک کانال کشی استاندارد نداشته باشید، نمی‌توانید هوای داخل محیط را به بیرون انتقال داده و درعوض هوای تازه به درون آن تزریق کنید.
  • توزیع هوا: وظیفه دیگر کانال کشی این است که هوای گرم یا سردی که برای محیط مورد نیاز است را با یک سرعت و جریان مناسب در محیط خانگی یا صنعتی به گردش درآورند. این که چه نوع کانالی برای هر محیط پیشنهاد می‌شود را در ادامه صحبت خواهیم کرد اما نکته مهم این است که تا یک کانال کشی استاندارد وجود نداشته باشد این امکان فراهم نیست.
  • کاهش نویز: اگر سیستم کانال کشی تهویه هوای شما استاندارد نباشد، آن‌گاه در هنگام انتقال و توزیع هوا با صدای مکش و نویز حاصل از انتقال هوا روبرو شده و ممکن است در محیط خانه یا محیط صنعتی که سیستم تهویه در آن نصب شده دچار آزار و اذیت شوید. به‌خصوص اگر کانال کشی شما برای بیمارستان انجام شده باشد. برای همین یک کانال هوای استاندارد از نیازهای اساسی شما خواهد بود.

انواع کانال سازی صنعتی

بسته به فاکتورهای مختلف، کانال سازی صنعتی را به چندین نوع تقسیم بندی می‌کنند. اگر معیار ما شکل هندسی کانال‌ها باشد، انواع کانال سازی صنعتی شامل: اسپیرال و چهارگوش خواهد بود. نوع اسپیرال این‌گونه است که دهانه کانال گرد و بدنه مانند یک استوانه چرخشی است و نوع چهارگوش را هم اکثر ما در سیستم‌های تهویه خانگی قدیمی دیده‌ایم. با این حال تقسیم بندی انواع کانال سازی صنعتی بر اساس جنس متداول‌تر است که البته در ادامه توضیح داده می‌شود.

انواع کانال سازی صنعتی
انواع کانال سازی صنعتی

کانال سازی صنعتی گالوانیزه

امروزه در اکثر پروژه‌های تهویه هوای صنعتی، از ورق‌های گالوانیزه برای تولید کانال‌های انتقال هوا استفاده می‌شود. این نوع کانال که عموما هم دارای شکل اسپیرال هستند، در عین داشتن مقاومت، بسیار سبک بوده و برای همین بهترین گزینه در محیط‌های صنعتی محسوب می‌شوند. همچنین شرکت اسپیرالی با سال‌ها تجربه در زمینه نصب کانال اسپیرال در خدمت شما خواهد بود.

کانال سازی صنعتی گالوانیزه
کانال سازی صنعتی گالوانیزه

کانال سازی صنعتی پیش عایق

نوع دیگری از متریال که در ساخت کانال‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، فوم پلی اورتان است که ضخامت 1 الی 3 میل داشته اما عایق حرارتی بسیار قدرتمندی است. هدر رفت انرژی در این نوع کانال‌های صنعتی تقریبا صفر است و برای همین از این موارد در پروژه‌های صنعتی مرتبط با صنعت نفت و پتروشیمی استفاده می‌شود.

کانال هوا جوشی

ورق استفاده شده در ساخت این نوع کانال‌های صنعتی، ورق سیاه آهنی است که در برابر فشار بسیار مقاوم بوده و برای همین در صنایع گاز از آن‌ها به طور وسیع برای انتقال گاز یا دیگر سیال مشابه از نقطه‌ای به نقطه دیگر استفاده می‌شود. هزینه ساخت این نوع کانال‌های صنعتی بسیار ارزان است.

کانال ایرواشر

گزینه آخر از میان کانال‌های صنعتی، کانال ایرواشر است که در محیط‌های مرطوب استفاده می‌شود. در این نوع کانال‌ها نیز میزان هدر رفت بسیار اندک بوده و کار طراحی و نصب آن‌ها بسیار ساده است. بیشترین مورد کاربرد این نوع کانال‌ها محیط‌های صنعتی است که میزان گرد و غبار یا آلودگی در هوا بسیار زیاد است اما به خاطر رطوبت امکان انتقال آن‌ها به محیط بیرون وجود ندارد.

مراحل کانال سازی صنعتی

با توضیحاتی که تا این جا داده شد مشخص شده است که استفاده از یک کانال کشی استاندارد و مناسب برای سیستم‌های تهویه صنعتی و خانگی چقدر ضروری است. اما مراحل کانال سازی صنعتی کدام است و چگونه می‌توان به یک کانال صنعتی مناسب دست یافت؟ به‌صورت خلاصه این مراحل را در ادامه توضیح داده‌ایم.

مراحل کانال سازی صنعتی
مراحل کانال سازی صنعتی

شرکت اسپیرالی به دلیل اینکه بیشتر قطعات مربوط به کانال سازی صنعتی را خود تولید می‌کند و یا واردات از چین انجام می‌دهد، قیمت نهایی برای مشتری به صرفه خواهد شد.

تعیین شکل هندسی

در اولین قدم برای کانال کشی صنعتی لازم است که محاسبات مرتبط با تعیین شکل هندسی کانال انجام شود. در این محاسبات مشخص خواهد شد که شکل کانال اسپیرال باشد یا چهارگوش. این مورد بستگی زیادی به نوع پروژه دارد. امروزه عموم پروژه‌ها با شکل هندسی اسپیرال کار کانال کشی خود را پیش می‌برند.

انجام محاسبات دبی

در گام دوم لازم است که محاسبات مربوط به میزان دبی سیالی که حال یا هوا است یا هر سیال دیگری در درون کانال‌ها اندازه‌گیری شده و بر اساس این دبی است که تنظیم فشار، جنس کانال، شکل هندسی و خمش‌هایی که لازم است داشته باشد و… مشخص خواهد شد. همچنین ضخامت کانال نیز از پارامترهایی است که تحت تاثیر دبی مشخص خواهد شد.

انجام محاسبات ابعاد و نقشه نهایی

در آخرین مرحله محاسبات مرتبط با ابعاد کانال کشی و نقشه نهایی چگونگی اجرای آن انجام می‌شود. در این مرحله بر اساس شکل هندسی و دبی سیال درون کانال، ابعاد آن و طول کانال کشی مشخص شده و بر اساس این ابعاد نقشه نهایی کانال کشی به دست خواهد آمد.

کانال سازی صنعتی با شرکت اسپیرالی

از بهترین شرکت‌هایی که می‌توان صفر تا صد کار طراحی و اجرای کانال صنعتی را به آن سپرد و در کمترین زمان و با کمترین هزینه تحویل گرفت، شرکت اسپیرالی است. این شرکت با انجام کانال سازی صنعتی برای شرکت‌های بزرگی مثل ایران خودرو، سایپا، سازمان انرژی اتمی، شرکت ملی نفت ایران، شرکت مپنا، دی جی کالا، صبا باتری و… توانسته نشان دهد که در این زمینه چقدر توانا بوده و کیفیت کانال‌های ساخته شده توسط متخصصان آن بسیار بالا است. داشتن خط تولید انحصاری تولید کانال صنعتی و دسترسی به مواد اولیه ارزان و با کیفیت علت فراهم شدن این شرایط است.

کانال سازی صنعتی با شرکت اسپیرالی
کانال سازی صنعتی با شرکت اسپیرالی

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم هر آن چه راجع به کانال سازی صنعتی لازم است بدانید را توضیح دهیم. برای همین ابتدا لزوم استفاده از کانال‌های صنعتی را توضیح دادیم، سپس گفتیم که در چه پروژه‌هایی کاربرد دارند. بعد به سراغ انواع آن‌ها رفتیم و درنهایت مراحل تولید کانال‌های صنعتی را بررسی کردیم. این پیشنهاد ویژه نیز به شما داده شد که از خدمات شرکت اسپیرالی برای دسترسی سریع و ارزان به کانال‌های صنعتی مورد نیاز خود استفاده کنید. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد.

کانال سازی تهویه هوا صنعتی

کانال سازی تهویه صنعتی نیز در چند مرحله انجام می‌شود. بسته به نوع سیستم تهویه صنعتی که قصد دارید برای کارخانه یا سوله صنعتی خود استفاده کنید، از متریال‌های مختلفی برای ساخت کانال‌های تهویه استفاده می‌شود. این متریال‌های مختلف هر کدام خواص و ویژگی‌هایی دارند و برای همین برای پروژه‌های صنعتی مختلفی قابل استفاده هستند. مهم‌ترین این متریال‌ها شامل آلومینیوم، ورق گالوانیزه، پارچه‌های نسوز، کانال با عایق‌های از پیش ساخته شده و پلاستیک است. هر کدام از کانال‌های تهویه‌ای که با این متریال‌ها ساخته شوند، مزایا و معایب ویژه خود را دارند.

کانال سازی صنعتی

کانال سازی صنعتی یک عملیات سه مرحله‌ای است. در مرحله اول یک سری کارشناس و متخصص پروژه صنعتی که قصد دارید برای آن سیستم تهویه نصب کنید را یک برآورد کلی کرده و بر اساس آب و هوای جایی که قرار است سوله یا کارخانه صنعتی افتتاح شود، حجم فضای صنعتی و نوع صنعت دست به تعیین مقدار دبی، جنس کانال‌های تهویه، مقدار مقاومت و البته ابعاد آن می‌زنند. تمام این محاسبات و شبیه‌سازی‌ها توسط نرم‌افزارهای مخصوص انجام شده و بعد از رسیدن به نوع بهینه کانال، نوبت به ساخت آن‌ها در کارگاه‌های ساخت کانال می‌رسد.

در مرحله دوم کانال سازی که کانال‌ها تولید می‌شود، ابتدا با استفاده از دستگاه‌های cnc ورق‌های گالوانیزه یا آلومینیومی برش داده می‌شوند و سپس با دستگاه‌های مختلف به شکل اسپیرال یا چهارگوش ساخته می‌شوند. در این مرحله کیفیت کانال ساخته شده بستگی به سطح تکنولوژی و البته تجربه متخصصان دارد. بعد از ساخته شدن کانال‌ها، نوبت به تست هوای آن‌ها و درزگیری در صورت لزوم می‌رسد. اگر کانال‌ها از این مرحله سربلند بیرون آیند، دیگر نوبت به نصب آن‌ها سر پروژه صنعتی می‌رسد. در هنگام نصب نیز باید توجه داشت که کانال‌ها در جایی قرار گیرند که دسترسی به آن‌ها ممکن باشد.

تهویه هوا صنعتی

تهویه هوای صنعتی در محیط‌های صنعتی با دنبال کردن چند هدف انجام می‌شود. هدف اول تنظیم درجه حرارت محیط صنعتی در هنگام تغییر دمای محیط بیرون است. برای مثال اگر دمای هوا در محیط صنعتی به خاطر فعالیت دستگاه‌ها خیلی بالا رود، لازم است که سریعا دستگاه تهویه مرکزی این درجه حرارت را کنترل کرده و شرایط به حالت عادی بازگردد. هدف دوم تهویه هوای داخل محیط صنعتی و بیرون راندن هوای آلوده است. هوای محیط‌های صنعتی به‌صورت طبیعی شامل مقدار زیادی آلودگی صنعتی و گردوغبار است. برای همین لازم است که این هوا هر لحظه تصفیه شده و به بیرون از محیط منتقل شود.

هدف سوم از نصب دستگاه‌های تهویه صنعتی در محیط کارخانه‌ها و سوله‌های صنعتی تنظیم مقدار رطوبت محیط است. برای تنظیم مقدار رطوبت یک سری دستگاه هواساز و تامین کننده هوای تازه در سیستم مرکزی تهویه صنعتی قرار داده می‌شوند تا مقدار رطوبت محیط هر لحظه کنترل شود. اگر رطوبت محیط صنعتی کنترل نشود، طول عمر دستگاه‌ها بسیار کاهش یافته و در کل دیوارهای ساختمان کارخانه و سوله به شدت دچار پوسیدگی و فرسایش می‌شود. همچنین ممکن است کارگران دچار بیماری‌های تنفسی خطرناک شده و فعالیت در محیط صنعتی عملا غیر ممکن شود.

شرکت کانال سازی تهویه صنعتی

طراحی و ساخت یک سیستم تهویه صنعتی استاندارد با کانال‌های تهویه با کیفیت تنها با کمک یک شرکت کانال سازی تهویه صنعتی معتبر و با تجربه ممکن است. یکی از بهترین این شرکت‌ها که می‌تواند صفر تا صد کار طراحی و ساخت کانال‌های تهویه را برای شما انجام دهد، شرکت اسپیرالی نام دارد. این شرکت با داشتن خط تولید اختصاصی که دارد می‌تواند در مدت زمانی بسیار کوتاه و با کمترین هزینه ممکن، کانال‌های تهویه صنعتی مورد نیاز شما را ساخته و در پروژه صنعتی که دارید با کمترین دردسر ممکن نصب کند. اسپیرالی به صورت تخصصی کانال‌های گالوانیزه اسپیرال تولید می‌کند.

این شرکت از بهترین متریال و جدیدترین متدهای کانال سازی دنیا برای تولید کانال‌های تهویه صنعتی بهره برده و برای همین کیفیت کارهایش بسیار بالا است. شهرت این شرکت در زمینه ساخت کانال‌های تهویه صنعتی چنان زیاد است که باعث شده شرکت‌های بزرگ و ارگان‌های دولتی عظیم مثل سایپا، ایران خودرو، بانک تجارت مرکزی، سازمان انرژی اتمی، شرکت ملی نفت ایران، شرکت مپنا، صبا باتری، فومن شیمی و بسیاری از دیگر شرکت‌های معتبر ایران از مشتریان کانال سازی اسپیرالی باشند. هزینه کم، دقت بالا، مدت زمان کوتاه و استفاده از با کیفیت‌ترین متریال در ساخت کانال‌های تهویه از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت اسپیرالی است.

تهویه صنعتی

تهویه صنعتی برای تمام محیط‌های صنعتی و تولیدی ضروری است. این عملیات با استفاده از یک دستگاه تهویه مرکزی که شامل چیلر، بویلر و هواساز است انجام می‌شود. این سیستم تهویه مرکزی گرمایش، سرمایش و هوای تازه مورد نیاز محیط‌های صنعتی را تامین کرده و از طریق کانال‎‌های تهویه صنعتی از بخش مرکزی به قسمت‌های مختلف کارخانه یا سوله صنعتی ارسال می‌کنند تا هم کار کنترل درجه حرارت و رطوبت محیط صنعتی به بهترین شکل انجام شود و هم هوای آلوده محیط صنعتی کاملا تصفیه شده و با هوای تازه تولید شده جایگزین شود.

تهویه صنعتی علاوه بر استفاده در محیط‌های صنعتی، در بیمارستان‌ها، هتل‌ها، آزمایشگاه‌های تخقیقاتی، مراکز شیمی درمانی، شرکت‌های تولید دارو و صنایع غذایی و بسیاری مراکز مهم دیگر هم به کار می‌رود. برای همین کانال‌های تهویه صنعتی دارای تنوع زیادی هستند. هر کدام از کانال‌های تهویه صنعتی که شرکت اسپیرالی با کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان می‌سازد، برای یکی از پروژه‌هایی که نام بردیم کاربرد دارد. کانال‌های اسپیرال گالوانیزه یکی از پرکابردترین کانال‌های تهویه صنعتی در میان انواع کانال‌ها به حساب می‌آید و تقریبا در تمام پروژه‌هایی که نام بردیم کاربرد دارد. علت آن هم مقاومت بسیار بالا و وزن سبکی است که دارد.

کانال سازی

کانال سازی چیست
کانال سازی چیست

انواع کانال کدام است

امروزه صنعت تهویه بسیار پیشرفت کرده و جزو صنعت‌های تخصصی محسوب می‌شود. برای همین انواع کانال تهویه ساخته شده که هر کدام در حوزه خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کانال‌ها بر اساس جنس ماده‌ای که برای ساخت آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد تقسیم‌بندی می‌شوند. در کل می‌توان 6 نوع کانال را نام برد که در صنعت تهویه مورد استفاده قرار می‌گیرد: کانال گالوانیزه، کانال فلزی، کانال پلاستیکی، کانال پیش عایق، کانال پارچه‌ای و کانال فلکسیبل. در ادامه هر کدام از این کانال‌ها را بیشتر بررسی کرده و مراحل کلی ساخت آن‌ها را توضیح خواهیم داد. همچنین شرکت اسپیرالی با سال‌ها تجربه در زمینه نصب کانال گرد اسپیرال در خدمت شما خواهد بود.

کانال گالوانیزه

گالوانیزه یکی از متریال‌های بسیار پرکابرد در صنعت کانال سازی است. این ماده به خاطر سبکی و مقاومت بالایی که دارد در کانال سازی سیستم‌های تهویه صنعتی به طور وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد. عموم کانال‌های گالوانیزه از نظر هندسی به شکل اسپیرال ساخته می‌شوند.

کانال فلزی

اصلی‌ترین فلزهایی که در ساخت کانال‌های فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد آهن و آلومینیوم است. امروزه استفاده از ورق آهن به خاطر سنگینی زیاد این فلز، خیلی متداول نیست با این حال ساخت کانال‌های کولر آلومینیومی چهارگوش هنوز متداول است و اکثر سیستم‌های تهویه خانگی از این نوع کانال استفاده می‌کنند.

کانال پلاستیکی

استفاده از پلاستیک‌های فشرده در کانال سازی بسیار گسترده شده است. علت آن هم این است که این ماده هم بسیار سبک است و جابجایی آن بینهایت ساده است و هم مقاومت بالایی دارد و می‌توان از تحمل آن در برابر فشار داخلی و ضربات خارجی مطمئن بود.

کانال پیش عایق

در بعضی صنایع خاص لازم است که از کانال‌های پیش عایق استفاده کرد. این نوع کانال‌ها با استفاده از دو ورق آلومینیوم یا گالوانیزه و یک عایق صدا یا حرارت در میان آن ساخته شده و مقاومت دمایی بسیار بالایی دارند. به همین دلیل اکثرا در صنعت پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کانال پارچه ای

کانال‌های پارچه‌ای نوع جدیدی از کانال‌ها هستند که در صنعت تهویه جایگاه مناسبی برای خود پیدا کرده‌اند. این کانال‌ها از پارچه‌های نسوز و با مقاومت کشسانی بسیار بالا ساخته می‌شوند و در سیستم‌های تهویه خانگی و صنعتی به طور وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کانال فلکسیبل

کانال‌های فلکسیبل نیز یکی از جدیدترین انواع کانال‌های تهویه هستند که با هدف تغییر شکل در هر لحظه که نیاز باشد ساخته شده‌اند. این کانال‌ها به شکل خرطومی نیز ساخته شده و در کانال سازی کولر کاربرد بسیار زیادی دارند. فلکسیبل بودن آن‌ها باعث شده که طراحی و اجرای بسیار ساده‌ای داشته باشند.

مراحل کلی کانال سازی

در کل برای ساخت کانال‌های تهویه لازم است که ابتدا یک سری محاسبات و طراحی‌ها انجام شده و سپس این نقشه‌ها و محاسبات به بخش تولید داده شود تا کانال‌ها با ویژگی که مدنظر است ساخته شوند. این محاسبات در مرحله اول با اندازه‌گیری دبی مورد نیاز برای پروژه آغاز می‌شود. بر اساس این دبی هوا است که هم حجم کانال‌ها مشخص می‌شود هم جنس آن‌ها. سپس نوبت به تعیین شکل هندسی کانال‌ها می‌رسد که یا چهارگوش است یا اسپیرال. بسته به نوع پروژه این شکل مشخص می‌شود اما عموم پروژه‌های جدید کانل سازی با کانال اسپیرال اجرا می‌شوند. همچنین شرکت اسپیرالی با سال‌ها تجربه در زمینه کانال سازی صنعتی در خدمت شما خواهد بود.

با داشتن شکل هندسی و دبی هوا، دیگر می‌توان ابعاد و جنس کانال را مشخص کرد. در انتهای این محاسبات یک نقشه کامل از کانال کشی به دست می‌آید که تحویل بخش تولید داده می‌شود. در بخش تولید نیز بسته به این که کانال چهارگوش باشد یا اسپیرال، از ابزارهای مختلفی برای ساخت کانال‌ها استفاده می‌شود. در کل روش کار این‌گونه است که ورق‌های فلزی یا گالوانیزه را کنار هم قرار داده و به هم جوش می‌کنند. این روش برای کانال‌های پارچه‌ای و فلکسیبل متفاوت است زیرا در این کانال‌ها از روش‌های دیگری برای اتصال قطعات به هم استفاده می‌شود.

کانال سازی گرد

کانال‌های گرد یا اسپیرال این‌گونه ساخته می‌شوند که ابتدا یک میله مرکزی در کارگاه قرار داده می‌شود که محور مرکزی کانال را مشخص می‌کند. سپس ورق‌های فلزی یا گالوانیزه با استفاده از دستگاه‌های مخصوص به دور این محور به‌صورت چرخشی کنار یکدیگر قرار داده می‌شوند و درنهایت نیز به یکدیگر جوش می‌شوند. این روش کانال سازی از ابتدای نیمه دوم قرن بیستم آغاز شده است و علت این که دیر به این روش رسیدند این بود که چرخشی کنار هم قرار دادن ورق‌ها کار دشواری محسوب می‌شود و امروزه هم شرکت‌های اندکی قادر به ساخت کانال گرد هستند.

کانال سازی گالوانیزه

در کل هر کانالی که با ورق گالوانیزه ساخته شود را کانال گالوانیزه می‌نامند. ورق‌های گالوانیزه به خاطر داشتن مقاومت بسیار بالا و البته سبکی وزن، در سیستم‌های تهویه صنعتی و خانگی به طور وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرند. ورق‌های گالوانیزه با یک روش ذوب کوره‌ای به دست آمده و سپس در ابعاد مشخص برش داده می‌شوند تا به شکل گرد یا چهارگوش کنار یکدیگر قرار داده شده و به هم جوش شوند. اکثر کانال‌های گالوانیزه به شکل اسپیرال ساخته می‌شوند زیرا کانال‌های اسپیرال دارای بیشترین بازدهی در میان دیگر انواع کانال هستند.

کانال سازی با شرکت اسپیرالی

یکی از شرکت‌های طراحی و ساخت سیستم‌های تهویه که موفق شده در کوتاه‌ترین زمان، کانال سازی مورد نیاز شما را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام دهد، شرکت اسپیرالی نام دارد. این شرکت با داشتن سابقه چندین ساله در طراحی و ساخت سیستم‌های تهویه صنعتی و کانال سازی با متریال‌های مختلف جزو بهترین گزینه‌ها برای سپردن پروژه کانال سازی محسوب می‌شود.

علت این موفقیت داشتن خط تولید اختصاصی کانال‌های اسپیرال است که آن را از دیگر شرکت‌ها متمایز کرده است. جالب است بدانید در رزومه این شرکت، سابقه کانال سازی برای شرکت‌های بزرگی مثل سایپا، ایران خودرو، مپنا، صبا باتری، شرکت ملی نفت ایران، سازمان انرژی اتمی و بسیاری از دیگر شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی وجود دارد.

حرف آخر

در این مقاله تلاش کردیم هر آن چه لازم است درباره کانال سازی بدانید را به شما توضیح دهیم. برای همین ابتدا انواع کانال را معرفی کردیم، سپس روش کلی ساخت کانال را بررسی کردیم و درنهایت روش ساخت دو مورد از کانال‌ها که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، یعنی کانال‌های گرد و گالوانیزه را توضیح دادیم. شرکت اسپیرالی در تمام مراحل کانال سازی در کنار شماست. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید بوده باشد و بتوانید در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین قیمت با کیفیت‌ترین کانالی که مدنظر دارید را تحویل بگیرید.

مشتریان اسپیرالی

نمونه کارهای کانال سازی صنعتی

هزینه کانال اسپیرال
وزن لوله اسپیرال چقدر است
نمونه کار نصب و اجرای کانال اسپیرال صنعتی
نمونه کار نصب و اجرا لوله هوای اسپیرال
نمونه کار نصب و اجرا لوله هوای اسپیرال صنعتی
نمونه کار نصب و اجرا لوله هوای اسپیرال (2)
نمونه کار نصب و اجرا لوله اسپیرال
نمونه کار نصب و اجرا لوله اسپیرال گالوانیزه
نمونه کار نصب و اجرا لوله اسپیرال گالوانیزه (2)
نمونه کار نصب و اجرا کانال هوای اسپیرال
نمونه کار نصب و اجرا کانال هوای اسپیرال (2)
نمونه کار نصب و اجرا کانال گرد اسپیرال
نمونه کار نصب و اجرا کانال گرد اسپیرال (2)
نمونه کار نصب و اجرا کانال کولر اسپیرال
نمونه کار نصب و اجرا کانال اسپیرال
نمونه کار نصب و اجرا کانال اسپیرال گالوانیزه
نمونه کار نصب و اجرا کانال اسپیرال گالوانیزه صنعتی
نمونه کار نصب و اجرا کانال اسپیرال صنعتی
نمونه کار نصب و اجرا کانال اسپیرال صنعتی (2)
نمونه کار نصب و اجرا کانال اسپیرال 1
نمونه کار نصب و اجرا کانال اسپیرال (2)
نمونه کار نصب لوله هوای اسپیرال
نمونه کار نصب لوله هوای اسپیرال صنعتی
نمونه کار نصب لوله هواس اسپیرال
نمونه کار نصب لوله گرد اسپیرال
نمونه کار نصب لوله اسپیرال
نمونه کار نصب لوله اسپیرال گالوانیزه
نمونه کار نصب لوله اسپیرال گالوانیزه (2)
نمونه کار نصب کانال هوای اسپیرال
نمونه کار نصب کانال هوای اسپیرال
نمونه کار نصب کانال گرد اسپیرال
نمونه کار نصب کانال گرد اسپیرال (2)
نمونه کار نصب کانال اسپیرال
نمونه کار نصب کانال اسپیرال گالوانیزه
نمونه کار نصب کانال اسپیرال گالوانیزه (2)
نمونه کار نصب کانال اسپیرال صنعتی
نمونه کار نصب کانال اسپیرال 1
نمونه کار نصب کانال اسپیرال (3)
نمونه کار نصب کانال اسپیرال (2)
نمونه کار لوله گرد اسپیرال
نمونه کار لوله اسپیرال گالوانیزه
نمونه کار لوله اسپیرال گالوانیزه (2)
نمونه کار کانال هوای اسپیرال
نمونه کار کانال اسپیرال
نمونه کار کانال اسپیرال گالوانیزه
نمونه کار کانال اسپیرال گالوانیزه (3)
نمونه کار کانال اسپیرال گالوانیزه (2)
نمونه کار کانال اسپیرال صنعتی
نمونه کار کانال اسپیرال صنعتی (2)
نمونه کار کانال اسپیرال (2)
نمونه کار کاناال اسپیرال
نمونه کار اجرا لوله هوای اسپیرال
نمونه کار اجرا لوله هوای اسپیرال صنعتی
نمونه کار اجرا لوله هوای اسپیرال (2)
نمونه کار اجرا لوله اسپیرال
نمونه کار اجرا لوله اسپیرال گالوانیزه
نمونه کار اجرا لوله اسپیرال گالوانیزه (2)
نمونه کار اجرا کانال هوای اسپیرال
نمونه کار اجرا کانال هوای اسپیرال (2)
نمونه کار اجرا کانال گرد اسپیرال
نمونه کار اجرا کانال گرد اسپیرال (2)
نمونه کار اجرا کانال اسپیرال
نمونه کار اجرا کانال اسپیرال گالوانیزه
نمونه کار اجرا کانال اسپیرال صنعتی
نصب و اجرا کانال هوای اسپیرال
نصب و اجرا کانال گرد اسپیرال
نصب و اجرا کانال اسپیرال گالوانیزه
نصب و اجرا کانال اسپیرال گالوانیزه (2)
نصب و اجرا کانال اسپیرال صنعتی
نصب و اجرا کانال اسپیرال صنعتی (3)
نصب و اجرا کانال اسپیرال صنعتی (2)
نصب کانال هوای اسپیرال
نصب کانال هوای اسپیرال (2)
نصب کانال گرد اسپیرال
نصب کانال گرد اسپیرال (3)
نصب کانال گرد اسپیرال (2)
نصب کانال اسپیرال
نصب کانال اسپیرال گالوانیزه
نصب کانال اسپیرال صنعتی
نصب کانال اسپیرال صنعتی (2)
نحوه نصب کانال هوای اسپیرال
نحوه نصب کانال اسپیرال
نحوه طراحی کانال اسپیرال
نحوه اجرای کانال اسپیرال
مشخصات کانال اسپیرال شرکت اسپیرالی
مشخصات کانال اسپیرال شرکت اسپیرالی (2)
مزیت استفاده از کانال اسپیرال نسبت به کانال چهارگوش
مزایا و معایب کانال اسپیرال
محوه طراحی کانال اسپیرال
کانال هوای اسپیرال
لوله گرد اسپیرال
کانال گرد اسپیرال
کانال گرد اسپیرال (2)
کانال کولر اسپیرال
کانال کولر اسپیرال چگونه است
کانال اسپیرال گالوانیزه
کانال اسپیرال گالوانیزه چیست
کانال اسپیرال گالوانیزه (2)
کانال اسپیرال صنعتی
کانال اسپیرال صنعتی (2)
کانال اسپیرال دوجداره
کانال اسپیرال چیست
کانال اسپرال گالوانیزه 1
کاربرد دیفیوز در کانال اسپیرال
قیمت کانال اسپیرال گالوانیزه
عکس لوله هوای اسپیرال
عکس کانال هوای اسپیرال
عکس کانال گرد اسپیرال
عکس کانال اسپیرال
عکس از نصب کانال اسپیرال
طراحی گرد کانال اسپیرال
شناخت انواع ساپورت کانال اسپیرال
شرکت اسپیرالی تولید کننده انواع کانال اسپیرال
شرکت اسپیرالی دارای کارخانه لوله اسپیرال
شرکت اسپیرالی دارای کارخانه لوله اسپیرال
شرکت اسپیرالی تولید کننده کانال اسپیرال گالوانیزه
شرکت اسپیرالی تولید کننده کانال اسپیرال در تهران
چرا کانال اسپیرال به صورت معلق طراحی شده است
جنس لوله کانال اسپیرال
جنس لوله کانال اسپیرال چیست
تیم نصب کانال اسپیرال
تیم نصب کانال اسپیرال گالوانیزه
تیم نصب کانال اسپیرال شرکت اسپیرالی
تیم اجرا کانال اسپیرال
تیم اجرا کانال اسپیرال شرکت اسپیرالی
تولید کننده کانال هوای اسپیرال
تولید کننده کانال اسپیرال
تولید کننده کانال اسپیرال گالوانیزه
تولید کننده کانال اسپیرال صنعتی
تولید کننده کانال اسپیرال (2)
تولید کانال اسپیرال
تولید کانال اسپیرال 1
تولسد کننده کانال اسپیرال گالوانیزه
تفاوت لوله اسپیرال گرد و لوله گالوانیزه درزی چیست
تاریخچه کانال اسپیرال
پروژه کانال اسپیرال گالوانیزه
بهترین برندهای خارجی کانال اسپیرال
بست کانال اسپیرال
انواع کانال هوای اسپیرال
انواع کانال اسپیرال
انواع کانال اسپیرال صنعتی
اسپیرالی بزرگ ترین شرکت تولید، نصب و اجرا کانال اسپیرال
اجرای کانال اسپیرالی در کرج توسط شرکت اسپیرالی
اجرای کانال اسپیرال در یزد
اجرای کانال اسپیرال در یزد توسط شرکت اسپیرالی
اجرای کانال اسپیرال در مشهد توسط شرکت اسپیرالی
اجرای کانال اسپیرال در عسلویه
اجرای کانال اسپیرال در عسلویه توسط شرکت اسپیرالی
اجرای کانال اسپیرال در شهرک صنعتی
اجرای کانال اسپیرال در شهرک صنعتی توسط شرکت اسپیرالی
اجرای کانال اسپیرال در تهران توسط شرکت اسپیرالی
اجرای کانال اسپیرال در تبریز توسط شرکت اسپیرالی
اجرای کانال اسپیرال در بندرعباس
اجرای کانال اسپیرال در بندرعباس توسط شرکت اسپیرالی
اجرای کانال اسپیرال در اصفهان توسط شرکت اسپیرالی
اجرا مانال گرد اسپیرال
اجرا کانال هوای اسپیرال
اجرا کانال گرد اسپیرال
اجرا کانال اسپیرال
اجرا کانال اسپیرال گالوانیزه
اجرا کانال اسپیرال گالوانیزه (2)
اجرا کانال اسپیرال صنعتی
اجرا کانال اسپیرال در مشهد
اجرا کانال اسپیرال در کرج
اجرا کانال اسپیرال در شیراز
اجرا کانال اسپیرال در شیراز توسط شرکت اسپیرالی
اجرا کانال اسپیرال در تهران
اجرا کانال اسپیرال در تبریز
اجرا کانال اسپیرال در اصفهان
ابعاد کانال اسپیرال چقدر است
keyboard_arrow_up